Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki wprowadzenie nowego produktu

Wprowadzenie produktu na rynek. Czego nauczysz się od Apple?
2023-05-25 14:17:40

Wprowadzenie nowego produktu na rynek jest jednym z najważniejszych kroków w strategii biznesowej każdej firmy. Nowy produkt może pomóc firmie w zdobyciu nowych klientów, zwiększeniu sprzedaży, poprawie wizerunku firmy, a nawet otwarciu nowych rynków.

Artykuł Wprowadzenie produktu na rynek. Czego nauczysz się od Apple?
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
2020-09-30 13:36:17

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów).

Artykuł Wprowadzenie nowego produktu na rynek
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów
2020-08-21 12:01:41

E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży...

Artykuł E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów
Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
2020-08-04 14:36:27

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera.

Artykuł Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
2019-04-10 11:20:48

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym.

Artykuł Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
SMART brzmi skutecznie
2016-04-07 10:15:53

Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potraktować i ocenić to hasło w kategorii celu, który postawił I sekretarz to efekt był zupełnie odwrotny do zamierzonego a właściwie zapowiedzianego.

Artykuł SMART brzmi skutecznie
Wróżyć każdy może
2011-08-10 15:08:13

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny asortyment wydawał się kluczem do sukcesu. Co chwila klienci i konsumenci byli zaskakiwani nowościami. Marka była znana i rozpoznawalna.

Artykuł Wróżyć każdy może
Jak przeprowadzić szkolenie pracowników?
2023-02-14 20:49:09

Szkolenie pracowników jest ważnym narzędziem zarządzania zasobami ludzkimi, które pomaga pracownikom rozwijać swoje umiejętności i wiedzę, a także zwiększać ich zaangażowanie w pracę.

Artykuł Jak przeprowadzić szkolenie pracowników?
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
2019-05-21 13:21:21

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą.

Artykuł STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
2018-06-07 11:08:55

Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i dostosowanych do nich rozwiązaniach.

Artykuł Koniec ery przeciętnych sprzedawców?

stron: 1 2 335

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń wprowadzenie nowego produktu

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.